| Forfatter |
Emne  |
|
 |
|
LusensMor
Superbruger

Sjælland + øer
593 Indlæg
|
Skrevet - 10/03/2010 : 16:19:14
|
... Hvornår må jeg skide bebse op i sådanne en Jeg forestiller mig en som sidder bagved og ikke en foran ved "styret"..
Og hvad blev der egentlig af de gode gamle pileflets kurve, med huller til benen, som sad på styret så junior kunne kigge på en.... Det var måske kun i 70/80'erne...
|
Michelle 
Abeunge |
|
 |
chanel
Æresmedlem

Storkøbenhavn
3522 Indlæg
|
Skrevet - 10/03/2010 : 16:28:15
|
| Jeg mener at min sundhedsplejerske snakkede om dem da pigerne var omkring 8 mdr. |
Knus Majken

|
 |
|
 |
LusensMor
Superbruger

Sjælland + øer
593 Indlæg
|
Skrevet - 10/03/2010 : 16:32:17
|
quote: Originally posted by LusensMor
... Hvornår må jeg skide bebse op i sådanne en Jeg forestiller mig en som sidder bagved og ikke en foran ved "styret"..
Og hvad blev der egentlig af de gode gamle pileflets kurve, med huller til benen, som sad på styret så junior kunne kigge på en.... Det var måske kun i 70/80'erne...
Eeeej... nej nej nej!! kan heller ikke stave mere.. |
Michelle 
Abeunge |
 |
|
 |
Rikke
Storforbruger

Nordjylland
1472 Indlæg
|
Skrevet - 10/03/2010 : 17:06:41
|
Jeg mener også at have hørt 8 mdr.
Jeg har ikke set de kurve nogle steder, man bruger vist kun stolen bagpå, eller et sæde foran på herre-cykel. |
 |
|
 |
nla
Storforbruger

Storkøbenhavn
1666 Indlæg
Billeder |
Skrevet - 10/03/2010 : 19:37:45
|
quote: Oprindeligt skrevet af LusensMor
Eeeej... nej nej nej!! kan heller ikke stave mere..
Jeg mangler stadig at tolke hvad du ville skrive øverst
Naja |
 |
|
 |
LusensMor
Superbruger

Sjælland + øer
593 Indlæg
|
Skrevet - 10/03/2010 : 19:54:09
|
quote: Oprindeligt skrevet af nla
quote: Oprindeligt skrevet af LusensMor
Eeeej... nej nej nej!! kan heller ikke stave mere..
Jeg mangler stadig at tolke hvad du ville skrive øverst
Naja
Smide  |
Michelle 
Abeunge |
 |
|
 |
|
Emne  |
|