Morsside.dk - TS spørgsmål
 Alle fora - Åbne emner Åbne emner
 Diverse fora
 Åbent forum
 TS spørgsmål
 Nyt indlæg  Svar på indlæg
 Anmeld indlæg  Printer venlig
Forfatter Gå til orrige emne Emne Gå til næste emne Lås fora Nyt indlæg Svar på indlæg

Natascha
Æresmedlem

Storkøbenhavn
2746 Indlæg

Billeder
Skrevet - 10/03/2010 :  13:43:45  Vis profil  Send Natascha a Private Message  opdater indlæg  Reply with Quote
Hej I kloge kvinder

Er der nogen af jer, som ved om det er imod TS regler at have mere end en TS-konto pr. hustand?

Både min mand og jeg har nemlig en TS-konto, og nu har jeg så modtaget en mail fra support om, at JEG har oprettet flere konti, og at de defor har set sig nødsaget til at lukke min konto Ehh what siger jeg bare?

Afventer lige nu svar fra TS, men er da pænt rasende lige nu, synes efterhånden at de handler i blinde de kære TS support mennesker...

Lucas 07.08.2005
Lærke 22.03.2008

Katja
Værtinde og Administrator

Midtjylland
14994 Indlæg

Billeder
Skrevet - 10/03/2010 :  14:07:38  Vis profil  Send Katja a Private Message  Åben Katja's Hjemmeside  Svar med citat
Næ... Brian og jeg har da en hver.

Kærlige hilsner fra Katja

Malthe Emil 3/12 -96 Mattis Morten 16/12 -02 Smilla Marie 26/2 -04 Sigurd Sune 20/6 -08

Til toppen af siden

Natascha
Æresmedlem

Storkøbenhavn
2746 Indlæg

Billeder
Skrevet - 10/03/2010 :  14:26:42  Vis profil  Send Natascha a Private Message  Svar med citat
Tak for respons Katja

Ja, jeg tænkte da nok, at vi ikke kunne være de eneste

Har nu hørt fra TS - der er åbenbart sket det, at jeg på et tidspunkt er kommet til at besvare en annonce, imens Peter stadig var logget ind (da vi ofte benytter den samme computer), så nu er misforståelsen vist reddet ud, og jeg har atter fået genåbnet min konto, lyder det til

Lucas 07.08.2005
Lærke 22.03.2008
Til toppen af siden
  Gå til orrige emne Emne Gå til næste emne Lås fora Nyt indlæg Svar på indlæg
 Nyt indlæg  Svar på indlæg
 Anmeld indlæg  Printer venlig
Gå til:
Morsside.dk © 2000-2002 Snitz Communications Til toppen af siden
Denne side blev hentet på 0.84 sekunder. min-baby.dk