Morsside.dk - Lucas..
 Alle fora - Åbne emner Åbne emner
 Diverse fora
 Guldkorn - Børneanekdoter
 Lucas..
 Nyt indlæg  Svar på indlæg
 Anmeld indlæg  Printer venlig
Forfatter Gå til orrige emne Emne Gå til næste emne Lås fora Nyt indlæg Svar på indlæg

Babber
Æresmedlem

Nordjylland
6104 Indlæg

Billeder
Skrevet - 10/03/2010 :  12:40:08  Vis profil  Send Babber a Private Message  Åben http://www.123hjemmeside.dk/Lucas-Noah's Hjemmeside  opdater indlæg  Reply with Quote
Overraskelser er altså noget man spiser

fortalte lucas mig i går eftermiddag da jeg stolt fortalte ham at jeg havde overraskelser der hjemme..jeg havde købt bakugan og gomitter (stave) og pakket det fint ind..han blev glad men havde vist forventet slik

Lucas 16/11 2004 Noah 17/8-2006Mads-Emil 14/9-2008

Paloma
Æresmedlem

Fyn + øer
8069 Indlæg

Billeder
Skrevet - 10/03/2010 :  12:46:59  Vis profil  Send Paloma a Private Message  Svar med citat

mange hilsener fra Marlene
Til toppen af siden

MicasMor
Storforbruger

Sjælland + øer
1143 Indlæg

Billeder
Skrevet - 10/03/2010 :  13:13:39  Vis profil  Send MicasMor a Private Message  Svar med citat

Charlotte - mor til Micas Alexander 101104

Inde i mor's mave...
Til toppen af siden

amazonemor
Æresmedlem

Storkøbenhavn
7534 Indlæg

Billeder
Skrevet - 10/03/2010 :  14:01:24  Vis profil  Send amazonemor a Private Message  Svar med citat
hehe nå så ved du det

Sødt af dig ellers, at forkæle ham

mor til Jimmy 23/03/04
Til toppen af siden

Babber
Æresmedlem

Nordjylland
6104 Indlæg

Billeder
Skrevet - 10/03/2010 :  15:49:32  Vis profil  Send Babber a Private Message  Åben Babber's Hjemmeside  Svar med citat
Jeg havde ellers svoret at jeg ikke ville købe de der bakugan synes det er lidt spild af penge Men jeg har jo set de andre drenge ha dem i børnehaven og lucas og noah har spurgt 100 gange hvornår de fik en...I går morges da jeg afleverede dem gik noah og lavede nogle lidt underlige bevægelser med hans arm og jeg spurgte ham hvad han lavede..Jeg kaster med bakugan sagde han, men der var jo ingen Så fik jeg ondt af ham og købte til dem begge de smelter mammis hjerte

Lucas 16/11 2004 Noah 17/8-2006Mads-Emil 14/9-2008
Til toppen af siden

amazonemor
Æresmedlem

Storkøbenhavn
7534 Indlæg

Billeder
Skrevet - 10/03/2010 :  16:18:01  Vis profil  Send amazonemor a Private Message  Svar med citat
quote:
Oprindeligt skrevet af Babber

Jeg havde ellers svoret at jeg ikke ville købe de der bakugan synes det er lidt spild af penge Men jeg har jo set de andre drenge ha dem i børnehaven og lucas og noah har spurgt 100 gange hvornår de fik en...I går morges da jeg afleverede dem gik noah og lavede nogle lidt underlige bevægelser med hans arm og jeg spurgte ham hvad han lavede..Jeg kaster med bakugan sagde han, men der var jo ingen Så fik jeg ondt af ham og købte til dem begge de smelter mammis hjerte

nååårh hvor er han sød. Kan godt forstå du købte den til ham så

mor til Jimmy 23/03/04
Til toppen af siden
  Gå til orrige emne Emne Gå til næste emne Lås fora Nyt indlæg Svar på indlæg
 Nyt indlæg  Svar på indlæg
 Anmeld indlæg  Printer venlig
Gå til:
Morsside.dk © 2000-2002 Snitz Communications Til toppen af siden
Denne side blev hentet på 0.8 sekunder. min-baby.dk