Morsside.dk - Behov for babybadekar?
 Alle fora - Åbne emner Åbne emner
 Diverse fora
 Åbent forum
 Behov for babybadekar?
 Nyt indlæg  Svar på indlæg
 Anmeld indlæg  Printer venlig
Næste side
Forfatter Gå til orrige emne Emne Gå til næste emne
Page: of 2 Lås fora Nyt indlæg Svar på indlæg

tbe
Æresmedlem

Storkøbenhavn
7068 Indlæg

Billeder
Skrevet - 10/03/2010 :  11:51:48  Vis profil  Send tbe a Private Message  opdater indlæg  Reply with Quote
Jeg er lidt i tvivl om vi skal købe et babybadekar til lillesøster, da vi har et badekar. Jeg tænker om det måske er for stort?
Camillas gamle badekar har vi smidt ud, da efter hun ikke brugte det mere, bare stod på vores altan (vores gamle lejlighed) til opbevaring af flasker Det røg så ud da vi flyttet.

Termin Juni 2010

Mette D
Superbruger

Sønderjylland
855 Indlæg

Billeder
Skrevet - 10/03/2010 :  12:00:16  Vis profil  Send Mette D a Private Message  Svar med citat
Ja det synes jeg

For det første fordi det er meget nemmere at bade den lille i et lille badekar, hvor man har bedre styr på dem.
For det andet, fordi jeg synes, det er "miljøsvineri" at fylde et stort badekar hver gang de skal bades (det er ikke ment så hårdt, som det lyder. Bare så ingen blir fornærmede )

Maja 29.04.06 & Karen 19.08.09
Til toppen af siden

Mette D
Superbruger

Sønderjylland
855 Indlæg

Billeder
Skrevet - 10/03/2010 :  12:01:30  Vis profil  Send Mette D a Private Message  Svar med citat
quote:
Oprindeligt skrevet af Mette D

Ja det synes jeg

For det første fordi det er meget nemmere at bade den lille i et lille badekar, hvor man har bedre styr på dem.
For det andet, fordi jeg synes, det er "miljøsvineri" at fylde et stort badekar hver gang de skal bades (det er ikke ment så hårdt, som det lyder. Bare så ingen blir fornærmede )

Altså nu ved jeg godt, at det store badekar ikke skal fyldes, men man bruger stadig mere vand i det store end i det lille..

Maja 29.04.06 & Karen 19.08.09
Til toppen af siden

tbe
Æresmedlem

Storkøbenhavn
7068 Indlæg

Billeder
Skrevet - 10/03/2010 :  12:02:38  Vis profil  Send tbe a Private Message  Svar med citat
quote:
Oprindeligt skrevet af Mette D

Ja det synes jeg

God pointe du kom med der Jeg havde ikke lige selv tænkt på alt det vand

Termin Juni 2010
Til toppen af siden

Truntemus
Æresmedlem

Storkøbenhavn
4112 Indlæg

Billeder
Skrevet - 10/03/2010 :  12:05:06  Vis profil  Send Truntemus a Private Message  Åben Truntemus's Hjemmeside  Svar med citat
min mor har aldrig haft babybadekar til Kristoffer - hun har kun brugt det alm. badekar...
havde vi haft badekar ville jeg heller ikke købe et babybadekar...

En hilsen fra Trunten
- Mor til Kristoffer 14/5-2002 og termin med Baby december 2010

Til toppen af siden

ibsibs
Storforbruger

Sønderjylland
1133 Indlæg

Billeder
Skrevet - 10/03/2010 :  12:22:17  Vis profil  Send ibsibs a Private Message  Svar med citat
Ja vi startede også ud med ikke at købe et, men indså ret hurtigt at det ville vi ikke undvære
Det er svært at få nærkontakt med barnet i sådan et stort badekar. Og det koster jo ikke ret meget.
Albert 1 år elsker at sidde i hans og så resten af familien rundt om.

Til toppen af siden

ibsibs
Storforbruger

Sønderjylland
1133 Indlæg

Billeder
Skrevet - 10/03/2010 :  12:22:18  Vis profil  Send ibsibs a Private Message  Svar med citat
Ja vi startede også ud med ikke at købe et, men indså ret hurtigt at det ville vi ikke undvære
Det er svært at få nærkontakt med barnet i sådan et stort badekar. Og det koster jo ikke ret meget.
Albert 1 år elsker at sidde i hans og så resten af familien rundt om.

Til toppen af siden

LusensMor
Superbruger

Sjælland + øer
593 Indlæg

Skrevet - 10/03/2010 :  12:49:14  Vis profil  Send LusensMor a Private Message  Åben LusensMor's Hjemmeside  Svar med citat
Jeg har et hvidt et, som vi ikke bruger mere.
Då må gerne få det, hvis det er..

Michelle

Abeunge
Til toppen af siden

MicasMor
Storforbruger

Sjælland + øer
1143 Indlæg

Billeder
Skrevet - 10/03/2010 :  13:17:31  Vis profil  Send MicasMor a Private Message  Svar med citat
Jeg havde også først overvejet at lade være med at købe et - mest fordi vores lejlighed snart ikke kan rumme flere ting der fylder og vi er da altid som babyer og børn blevet badet i håndvasken...
Men nu er de jo kommet frem med de der FlexiBath, der lige kan klappes sammen og sættes væk efter brug - det er sgi da smart!

Charlotte - mor til Micas Alexander 101104

Inde i mor's mave...
Til toppen af siden

Simmik
Storforbruger

Nordjylland
1373 Indlæg

Skrevet - 10/03/2010 :  13:36:28  Vis profil  Send Simmik a Private Message  Svar med citat
Vi har et kæmpestort badekar/balje som de 2 store drenge kommer i. Netop fordi der skal så meget vand i købte vi et lille babybadekar til 129,-. Tænker de penge er sparet i vand og så giver det jo god samvittighed at spare miljø og vandregning for at blive overbelastet
Til toppen af siden

Garfield-pigen
Æresmedlem

Nordjylland
2615 Indlæg

Billeder
Skrevet - 10/03/2010 :  13:48:12  Vis profil  Send Garfield-pigen a Private Message  Åben Garfield-pigen's Hjemmeside  Svar med citat
Vi har et lille kar til dem begge. Kirstine elsker at sidde der i hendes balje og pjaske. Hendes er dog ikk et decideret babykar, men bare firkantet. Så når tiden er til det så kommer de begge tog i bad samtidig. Og for så udnytte tiden, så kan man jo lige selv ta et brusebad samtidig

-Irene

-Mor til
Kirstine 06.11.05
Kamilla 28.05.09
Til toppen af siden

tbe
Æresmedlem

Storkøbenhavn
7068 Indlæg

Billeder
Skrevet - 10/03/2010 :  13:59:09  Vis profil  Send tbe a Private Message  Svar med citat
quote:
Oprindeligt skrevet af Garfield-pigen

Vi har et lille kar til dem begge. Kirstine elsker at sidde der i hendes balje og pjaske. Hendes er dog ikk et decideret babykar, men bare firkantet. Så når tiden er til det så kommer de begge tog i bad samtidig. Og for så udnytte tiden, så kan man jo lige selv ta et brusebad samtidig

Hvor ser det hyggeligt ud

Termin Juni 2010
Til toppen af siden

tbe
Æresmedlem

Storkøbenhavn
7068 Indlæg

Billeder
Skrevet - 10/03/2010 :  14:00:26  Vis profil  Send tbe a Private Message  Svar med citat
Nå men nu holder jeg ved at vi skal ud og have købt et babybadekar Og som i siger, så spare vi jo en del penge. Det er jo ikke dårligt

Termin Juni 2010
Til toppen af siden

LusensMor
Superbruger

Sjælland + øer
593 Indlæg

Skrevet - 10/03/2010 :  14:13:56  Vis profil  Send LusensMor a Private Message  Åben LusensMor's Hjemmeside  Svar med citat
quote:
Oprindeligt skrevet af tbe

Nå men nu holder jeg ved at vi skal ud og have købt et babybadekar Og som i siger, så spare vi jo en del penge. Det er jo ikke dårligt

okay.. ellers må du sige til.. !!

Michelle

Abeunge
Til toppen af siden

Line
Æresmedlem

Midtjylland
10149 Indlæg

Billeder
Skrevet - 10/03/2010 :  14:57:17  Vis profil  Send Line a Private Message  Svar med citat
En lille baby har ekstremt behov for små faste rammer og MEGET nærkontakt. Verden er utrolig stor for en baby, og du skal tænke på at i starten er synet kun ca 30-40 cm. Kan du have den samme kontakt til den lille i et stort badekar???. Det tror jeg ikke. Med mindre du selv hopper med op i
Så jeg ville bestemt købe et lille badekar.

Line.

Julie 23.03.04 og Cecilie 21.08.05
Til toppen af siden

tbe
Æresmedlem

Storkøbenhavn
7068 Indlæg

Billeder
Skrevet - 10/03/2010 :  15:02:32  Vis profil  Send tbe a Private Message  Svar med citat
quote:
Oprindeligt skrevet af Line

En lille baby har ekstremt behov for små faste rammer og MEGET nærkontakt. Verden er utrolig stor for en baby, og du skal tænke på at i starten er synet kun ca 30-40 cm. Kan du have den samme kontakt til den lille i et stort badekar???. Det tror jeg ikke. Med mindre du selv hopper med op i
Så jeg ville bestemt købe et lille badekar.

Line.

Lige netop det jeg tænkte, at det bliver en for stor verden for en lille baby.

Termin Juni 2010
Til toppen af siden
Page: of 2 Gå til orrige emne Emne Gå til næste emne   Lås fora Nyt indlæg Svar på indlæg
Næste side
 Nyt indlæg  Svar på indlæg
 Anmeld indlæg  Printer venlig
Gå til:
Morsside.dk © 2000-2002 Snitz Communications Til toppen af siden
Denne side blev hentet på 0.91 sekunder. min-baby.dk