| Forfatter |
Emne  |
|
 |
|
tbe
Æresmedlem

Storkøbenhavn
7068 Indlæg
Billeder |
Skrevet - 10/03/2010 : 11:51:48
|
Jeg er lidt i tvivl om vi skal købe et babybadekar til lillesøster, da vi har et badekar. Jeg tænker om det måske er for stort? Camillas gamle badekar har vi smidt ud, da efter hun ikke brugte det mere, bare stod på vores altan (vores gamle lejlighed) til opbevaring af flasker Det røg så ud da vi flyttet.
|

Termin Juni 2010 |
|
 |
Mette D
Superbruger

Sønderjylland
855 Indlæg
Billeder |
Skrevet - 10/03/2010 : 12:00:16
|
Ja det synes jeg
For det første fordi det er meget nemmere at bade den lille i et lille badekar, hvor man har bedre styr på dem. For det andet, fordi jeg synes, det er "miljøsvineri" at fylde et stort badekar hver gang de skal bades (det er ikke ment så hårdt, som det lyder. Bare så ingen blir fornærmede ) |

Maja 29.04.06 & Karen 19.08.09   |
 |
|
 |
Mette D
Superbruger

Sønderjylland
855 Indlæg
Billeder |
Skrevet - 10/03/2010 : 12:01:30
|
quote: Oprindeligt skrevet af Mette D
Ja det synes jeg
For det første fordi det er meget nemmere at bade den lille i et lille badekar, hvor man har bedre styr på dem. For det andet, fordi jeg synes, det er "miljøsvineri" at fylde et stort badekar hver gang de skal bades (det er ikke ment så hårdt, som det lyder. Bare så ingen blir fornærmede )
Altså nu ved jeg godt, at det store badekar ikke skal fyldes, men man bruger stadig mere vand i det store end i det lille..  |

Maja 29.04.06 & Karen 19.08.09   |
 |
|
 |
tbe
Æresmedlem

Storkøbenhavn
7068 Indlæg
Billeder |
Skrevet - 10/03/2010 : 12:02:38
|
quote: Oprindeligt skrevet af Mette D
Ja det synes jeg
For det første fordi det er meget nemmere at bade den lille i et lille badekar, hvor man har bedre styr på dem. For det andet, fordi jeg synes, det er "miljøsvineri" at fylde et stort badekar hver gang de skal bades (det er ikke ment så hårdt, som det lyder. Bare så ingen blir fornærmede )
God pointe du kom med der Jeg havde ikke lige selv tænkt på alt det vand  |

Termin Juni 2010 |
 |
|
 |
Truntemus
Æresmedlem

Storkøbenhavn
4112 Indlæg
Billeder |
Skrevet - 10/03/2010 : 12:05:06
|
min mor har aldrig haft babybadekar til Kristoffer - hun har kun brugt det alm. badekar... havde vi haft badekar ville jeg heller ikke købe et babybadekar... |
En hilsen fra Trunten - Mor til Kristoffer 14/5-2002 og termin med Baby december 2010
 |
 |
|
 |
ibsibs
Storforbruger

Sønderjylland
1133 Indlæg
Billeder |
Skrevet - 10/03/2010 : 12:22:17
|
Ja vi startede også ud med ikke at købe et, men indså ret hurtigt at det ville vi ikke undvære Det er svært at få nærkontakt med barnet i sådan et stort badekar. Og det koster jo ikke ret meget. Albert 1 år elsker at sidde i hans og så resten af familien rundt om.  |
|
 |
|
 |
ibsibs
Storforbruger

Sønderjylland
1133 Indlæg
Billeder |
Skrevet - 10/03/2010 : 12:22:18
|
Ja vi startede også ud med ikke at købe et, men indså ret hurtigt at det ville vi ikke undvære Det er svært at få nærkontakt med barnet i sådan et stort badekar. Og det koster jo ikke ret meget. Albert 1 år elsker at sidde i hans og så resten af familien rundt om.  |
|
 |
|
 |
LusensMor
Superbruger

Sjælland + øer
593 Indlæg
|
Skrevet - 10/03/2010 : 12:49:14
|
Jeg har et hvidt et, som vi ikke bruger mere. Då må gerne få det, hvis det er..  |
Michelle 
Abeunge |
 |
|
 |
MicasMor
Storforbruger

Sjælland + øer
1143 Indlæg
Billeder |
Skrevet - 10/03/2010 : 13:17:31
|
Jeg havde også først overvejet at lade være med at købe et - mest fordi vores lejlighed snart ikke kan rumme flere ting der fylder og vi er da altid som babyer og børn blevet badet i håndvasken... Men nu er de jo kommet frem med de der FlexiBath, der lige kan klappes sammen og sættes væk efter brug - det er sgi da smart! |
Charlotte - mor til Micas Alexander 101104 Inde i mor's mave... |
 |
|
 |
Simmik
Storforbruger

Nordjylland
1373 Indlæg
|
Skrevet - 10/03/2010 : 13:36:28
|
Vi har et kæmpestort badekar/balje som de 2 store drenge kommer i. Netop fordi der skal så meget vand i købte vi et lille babybadekar til 129,-. Tænker de penge er sparet i vand og så giver det jo god samvittighed at spare miljø og vandregning for at blive overbelastet  |
 |
|
 |
Garfield-pigen
Æresmedlem

Nordjylland
2615 Indlæg
Billeder |
Skrevet - 10/03/2010 : 13:48:12
|
Vi har et lille kar til dem begge. Kirstine elsker at sidde der i hendes balje og pjaske. Hendes er dog ikk et decideret babykar, men bare firkantet. Så når tiden er til det så kommer de begge tog i bad samtidig. Og for så udnytte tiden, så kan man jo lige selv ta et brusebad samtidig
 |
-Irene
-Mor til Kirstine 06.11.05 Kamilla 28.05.09 |
 |
|
 |
tbe
Æresmedlem

Storkøbenhavn
7068 Indlæg
Billeder |
Skrevet - 10/03/2010 : 13:59:09
|
quote: Oprindeligt skrevet af Garfield-pigen
Vi har et lille kar til dem begge. Kirstine elsker at sidde der i hendes balje og pjaske. Hendes er dog ikk et decideret babykar, men bare firkantet. Så når tiden er til det så kommer de begge tog i bad samtidig. Og for så udnytte tiden, så kan man jo lige selv ta et brusebad samtidig

Hvor ser det hyggeligt ud  |

Termin Juni 2010 |
 |
|
 |
tbe
Æresmedlem

Storkøbenhavn
7068 Indlæg
Billeder |
Skrevet - 10/03/2010 : 14:00:26
|
Nå men nu holder jeg ved at vi skal ud og have købt et babybadekar Og som i siger, så spare vi jo en del penge. Det er jo ikke dårligt  |

Termin Juni 2010 |
 |
|
 |
LusensMor
Superbruger

Sjælland + øer
593 Indlæg
|
Skrevet - 10/03/2010 : 14:13:56
|
quote: Oprindeligt skrevet af tbe
Nå men nu holder jeg ved at vi skal ud og have købt et babybadekar Og som i siger, så spare vi jo en del penge. Det er jo ikke dårligt 
okay.. ellers må du sige til.. !! |
Michelle 
Abeunge |
 |
|
 |
Line
Æresmedlem

Midtjylland
10149 Indlæg
Billeder |
Skrevet - 10/03/2010 : 14:57:17
|
En lille baby har ekstremt behov for små faste rammer og MEGET nærkontakt. Verden er utrolig stor for en baby, og du skal tænke på at i starten er synet kun ca 30-40 cm. Kan du have den samme kontakt til den lille i et stort badekar???. Det tror jeg ikke. Med mindre du selv hopper med op i Så jeg ville bestemt købe et lille badekar.
Line. |
Julie 23.03.04 og Cecilie 21.08.05 |
 |
|
 |
tbe
Æresmedlem

Storkøbenhavn
7068 Indlæg
Billeder |
Skrevet - 10/03/2010 : 15:02:32
|
quote: Oprindeligt skrevet af Line
En lille baby har ekstremt behov for små faste rammer og MEGET nærkontakt. Verden er utrolig stor for en baby, og du skal tænke på at i starten er synet kun ca 30-40 cm. Kan du have den samme kontakt til den lille i et stort badekar???. Det tror jeg ikke. Med mindre du selv hopper med op i Så jeg ville bestemt købe et lille badekar.
Line.
Lige netop det jeg tænkte, at det bliver en for stor verden for en lille baby. |

Termin Juni 2010 |
 |
|
 |
Emne  |
|
|