Morsside.dk - MORSSIDES PÅSKE PAKKELEG
 Alle fora - Åbne emner Åbne emner
 Diverse fora
 Højtider og ferier
 MORSSIDES PÅSKE PAKKELEG
 Nyt indlæg  Svar på indlæg
 Anmeld indlæg  Printer venlig
Forfatter Gå til orrige emne Emne Gå til næste emne Lås fora Nyt indlæg Svar på indlæg

amazonemor
Æresmedlem

Storkøbenhavn
7534 Indlæg

Billeder
Skrevet - 03/03/2010 :  09:43:10  Vis profil  Send amazonemor a Private Message  opdater indlæg  Reply with Quote
MORS SIDES PÅSKE PAKKELEG ER TILBAGE

Og denne gang er det mig der har fået den store ære at få påskehatten på
Det er rigtig hyggeligt med vores pakkelege til jul, men det er bestemt andre der trænger til en årlig (chokolade) hilsen, synes du ikke? Vi sender små påskegaver til hinanden for at sprede lidt forårsglæde (og for selv at få tænder i et chokoladeæg!) Vil du lege med? De forbaskede regler følger:

Regel 1:
Send mig en PB (personlig besked) INDEN søndag d. 14. marts kl.12:00 med 2 ting:
• Dit navn og efternavn
• Din postadresse
Alle informationer lover jeg at behandle fortroligt og din adresse bliver KUN givet til den som skal sende en påskegave til dig. Du er fuldstændig anonym og vælger selv om du vil afsløre din identitet for din påskeveninde, eller om du vil efterlade hende gættende.

Regel 2:
I løbet af d. 15. vil jeg så lave en kæde med påskeveninder og sende adresserne ud via PBer. Nej, du kan ikke selv vælge hvem du vil sende til. Nej, du kan ikke komme med særlige ønsker eller forbehold. Fortryder du efter jeg har sendt dig en adresse, kommer du i et særligt helvede skabt med omhu af Dorthe og Janet og nu også mig

Regel 3:
Så er det over til jer. Du skal erhverve den ultimative chokoladepåskeægtingest (eller hvad du nu finder på) til din påskeveninde. Påskegaven behøver ikke være af chokolade (eller overhovedet gult, for den slags skyld) hvis du hellere vil sende noget helt andet. Det kan være noget hjemmelavet, pyntagtigt, 3 ruller toiletpapir med påtrykte påskeharer, 20 forårsløg til haven,et yndigt billede af mig i en påskeramme eller hvad din fantasi nu byder dig

Regel 4:
Der er en grænse på 50 kroner max (eksklusiv forsendelse) og du SKAL ikke bruge alle pengene - det er bare grænsen. Bruger du flere, kommer du i det ovenfor nævnte helvede!

Regel 5: (pyha, hvor er der mange regler!)
Husk at få sendt din hilsen af sted i tide – og husk også lige at Post Danmark nok ikke leverer Skærtorsdag eller Langfredag, og at man ikke skal regne med dem lørdagen inden Påskedag.

Regel 6:
Herefter kan du sidde tilbage og vente på at posten også har noget med til dig. Om du så kan gætte hvem det er fra … tja, det er en helt anden sag.
Og hvis du gerne vil have at din påskeven skal gætte hvem du er, så skriv dit MSbrugernavn i prikker, og ikke dit rigtige navn. Medmindre, naturligvis, at det er det samme

God fornøjelse

mor til Jimmy 23/03/04

JuNoMi
Superbruger

Sønderjylland
950 Indlæg

Skrevet - 03/03/2010 :  10:59:27  Vis profil  Send JuNoMi a Private Message  Åben JuNoMi's Hjemmeside  Svar med citat
Godt INITIV

www.123hjemmeside.dk/dahlmannsdagpleje
www.123hjemmeside.dk/familiendahlmann
Til toppen af siden

kat
Æresmedlem

Storkøbenhavn
4740 Indlæg

Billeder
Skrevet - 03/03/2010 :  11:15:17  Vis profil  Send kat a Private Message  Åben kat's Hjemmeside  Svar med citat
Super go idè

knus fra Katja... mor til

http://www.katjaz-ink.net/
Til toppen af siden

Truntemus
Æresmedlem

Storkøbenhavn
4112 Indlæg

Billeder
Skrevet - 03/03/2010 :  11:34:25  Vis profil  Send Truntemus a Private Message  Åben Truntemus's Hjemmeside  Svar med citat
weeeeeeeeeee jeg er med.... pb på vej til dig

En hilsen fra Trunten
- Mor til Kristoffer 14/5-2002 og termin med Baby december 2010

Til toppen af siden

Frk.Sangfugl
Ny bruger

Midtjylland
20 Indlæg

Skrevet - 03/03/2010 :  14:59:27  Vis profil  Send Frk.Sangfugl a Private Message  Åben Frk.Sangfugl's Hjemmeside  Svar med citat
Lyder sjovt og påske-hyggeligt
Til toppen af siden

thea-mus
Æresmedlem

Sønderjylland
2092 Indlæg

Skrevet - 03/03/2010 :  15:37:21  Vis profil  Send thea-mus a Private Message  Svar med citat
Sender en pm .

Det er rigtig hyggelig når påskeposten kommer forbi..
Til toppen af siden

isager
Æresmedlem

Sjælland + øer
2414 Indlæg

Billeder
Skrevet - 03/03/2010 :  15:46:30  Vis profil  Send isager a Private Message  Svar med citat
Jeg vil også være med :0)

Mor til Melanie 061199 og Tania 261102....
Til toppen af siden

amazonemor
Æresmedlem

Storkøbenhavn
7534 Indlæg

Billeder
Skrevet - 04/03/2010 :  23:19:51  Vis profil  Send amazonemor a Private Message  Svar med citat
Dejligt der er så mange med allerede. Fortsæt endelig

mor til Jimmy 23/03/04
Til toppen af siden

birthee
Superbruger

Fyn + øer
896 Indlæg

Skrevet - 05/03/2010 :  18:06:17  Vis profil  Send birthee a Private Message  Svar med citat
Har lige sendt en pb... glæder mig allerede

Frederik, 14.05.07
Til toppen af siden

Paloma
Æresmedlem

Fyn + øer
8069 Indlæg

Billeder
Skrevet - 10/03/2010 :  16:58:09  Vis profil  Send Paloma a Private Message  Svar med citat
Op

mange hilsener fra Marlene
Til toppen af siden

amazonemor
Æresmedlem

Storkøbenhavn
7534 Indlæg

Billeder
Skrevet - 10/03/2010 :  17:49:16  Vis profil  Send amazonemor a Private Message  Svar med citat
jep

mor til Jimmy 23/03/04
Til toppen af siden

amazonemor
Æresmedlem

Storkøbenhavn
7534 Indlæg

Billeder
Skrevet - 13/03/2010 :  19:36:27  Vis profil  Send amazonemor a Private Message  Svar med citat
så er det ved at være sidste chance for tilmelding

mor til Jimmy 23/03/04
Til toppen af siden

Nuttesmor
Superbruger

Sjælland + øer
910 Indlæg

Billeder
Skrevet - 13/03/2010 :  19:46:09  Vis profil  Send Nuttesmor a Private Message  Svar med citat
Ihhh jeg glæder mig... Har flere gange tænkt på alligevel at ønske en påskeven, men jeg er simpelthen SÅ bange for at komme der dér rædselsfulde sted hen..

Bonus Mischa 31/7-04 Englebarnet Elias 05/12-05 Bonus Mikkel 14/7-06

Og nu også mor til lille Fie 22/9-2009
Til toppen af siden

amazonemor
Æresmedlem

Storkøbenhavn
7534 Indlæg

Billeder
Skrevet - 13/03/2010 :  21:02:39  Vis profil  Send amazonemor a Private Message  Svar med citat
quote:
Oprindeligt skrevet af Nuttesmor

Ihhh jeg glæder mig... Har flere gange tænkt på alligevel at ønske en påskeven, men jeg er simpelthen SÅ bange for at komme der dér rædselsfulde sted hen..

hahaha ja det er et meget grumt sted

mor til Jimmy 23/03/04
Til toppen af siden
  Gå til orrige emne Emne Gå til næste emne Lås fora Nyt indlæg Svar på indlæg
 Nyt indlæg  Svar på indlæg
 Anmeld indlæg  Printer venlig
Gå til:
Morsside.dk © 2000-2002 Snitz Communications Til toppen af siden
Denne side blev hentet på 0.81 sekunder. min-baby.dk